tirsdag 26. januar 2010

WÆÆÆ!

Ungene i huset har funnet frem noe driiiit skummelt. Mor ler og sier det er snespader, men fyttigrisen så svære og røde og ekle de er! Skuffler sier hun, er til for å skyve bort snø. Det tror jeg null på, for her er det ikke snø. Så jeg tror de er til for å skremme irske ulver. I gårkvelg måtte jeg stå å gjemme meg bak bilen til mor og gråte masse til hun kom å tok vekk den fæle røde spaden som lå på trappa. Pfy, skulle ikke vært lov å skremme ulver sånn!

I dag derimot har alt vært trygt og godt. Ekstremværvarsel sier mor og gløtter ut vinduet. Og jeg ruller meg opp i sofan og nyyyter en innedag. Tisse kan jeg gjøre en annen dag =))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Så synn det ikke er mer å lese her! Nå har jeg lest gjennom hvert eneste innlegg og har moret meg stort! Kjempebra skrevet :)