fredag 18. desember 2009

SNØ!

Far lager verdens beste snøballer! De er så gode at jeg nesten kan gjøre hva som helst for dem. Iallfall sitte veeeldig pent til han kaster dem i mikromunnen min =)

Men det jeg skulle fortelle om var jo da Mor holdt på å fryse meg ihjel! I går kveld så var Far i skikkelig dårlig form, Mor kaller det mannfolksjuk, så tror det er noe skummelt bare vi mannfolk får. Så han gikk å la seg mens Mor skulle pakke masse kule julepakker. Jeg var ikke så hypp på å legge meg nedpå, så jeg prøvde å yppe til bittelitt bråk men det var et dårlig trekk. For Mor stengte meg i yttergangn og sa jeg skulle være stille fordi Far og Bror skulle sove. Så der lå jeg da. Og plutselig gikk utedøra opp! Altså den døra som de åpner når jeg skal tisse eller leke. Men det var jo storm ute og masse snø i lufta, så jeg syns ikke det var så kult. For det ble iiiiskaldt kjempefort! Og Mor fikk det ikke med seg så jeg måtte rulle meg sammen til en bitteliten ball i sofa mi og håpe på at døra slamra igjen av seg selv. Brrr! Men heldigvis så driver mor med sånn røyk, så etter en stund kom hun for å knærte en Prince på trappa og da så hun jo at døra var åpen og at jeg holdt på å fryse ihjel. Iallfall nesten. Så da fikk hun fart på seg å fikk stengt igjen døra og jeg fikk gå inn å legge meg i den store sofan i stua for å varme meg. Også fikk jeg jo litt trøst da, etter nær-forfrysningsdøden min =))

Ingen kommentarer: