mandag 28. desember 2009

Tisselur!

Jeg har spist en tisselur! Fikk en diger, lang pakketing den dagen Mor og Far og Bror hadde så masse pappir under en grønn skog med pynt på som de plutselig, dagen før, fikk for seg at de skulle ha inn i stua. Uansett, jeg hadde lyst på det papiret, så da fikk jeg litt papir jeg og, og inni der var det en TISSELUR! Fra en okse sier Mor, men den kunne godt vært fra en hva som helst for den var god! Faktisk så god at jeg lå helt stille til den var nøye oppspist. Og det tok faktisk nesten to timer eller noe, iallfall myyye lengre enn andre tyggeting bruker å vare. Så Mor sier hun har fått en ny favoritt-tisselur, hva nå enn det skal bety. Men jeg tror iallfall at siden jeg likte den og Mor likte den så kommer jeg til å få flere. Jeg må bare være veeeeldig flink til å dekke tenker jeg, for når jeg er flink til det vanker det stort sett noe godt. Har jeg lært.

Også fikk jeg en skrutrekker i tøy, men den tok jeg livet av etter ca en dag, sånne ting med vatt inni tåler tydeligvis ikke å bli tygget på av ulvejegertenner. Nei takke seg til planker og ved, de tåler mer har jeg funnet ut.

Ingen kommentarer: